Do What Thou Wilt!

Aha nu vet jag att värmen inte kom från dig för jag frös inatt också.. It's gotta be me.

Jobbade igår, de va som vanligt, sålde över gränsen och slutade med att jag bara satt och snackade skit med kunderna, men de va kul ändå. Sen efter allt jobbande åkte jag till Mr Mynt Älskare. Hans mynt är allt och nu har han fått för sig att de har försvunnit en rulle 5:or men de har de inte haha. Men han gav mig en sjukt rolig idé imorse haha! Wooow de är allt jag säger, WOW!!


Hade också den sjukaste, skönaste, vildaste och bästa upplevelsen igår. Mother of GOD, svävade bland moln i nästan 2 timmar. Alla borde få uppleva de där once in a while. Finns nog ingen som inte hade uppskattat de där. Oh jag skulle kunna skriva en bok om hur nöjd jag är!



Jay-z-Lucifer

Can you find the hidden message? If you know what you are looking for you'll find it.

 

 

 

 

OnE LovE / Zehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0