Oh I want your Soul

Fick en kommentar av en väldigt creepy människa, ingen aning om de är en kille eller tjej men någon verkar vara helt besatt haha. IP adressen säger iaf ett det är någon från sthlm.

Hemlig beundrare om Bilder från idag:
Du är otroligt vacker Zehlin. Jag älskar verkligen allt med ditt utseende, du är perfekt i mina ögon. Hoppas jag får äran att träffa dig. Jag vill att du ska äga mig, jag kan bli din slav. Du anar inte vad jag vill att du ska göra med mig. JAG ÄLSKAR DIG! DÖR FÖR DIG! Snälla låt mig bli din förevigt, jag vill bara kunna säga till folk att jag tillhör dig, du får fria händer med mig, utnyttja mig, gör exakt vad du vill, bara jag är evigt din.
Denna kommentar är inte godkänd.
25 April, 21:06





Wow jag vet inte vad jag ska säga haha. Skulle va fett att ha många såna, kan göra min egen armé eller nått. Om du nu läser de här så skriv din mail, skulle vilja veta vad jag kan göra med dig. Du kan få bli min bitch. Wow va fett haha.



Nej nu ska jag fortsätta jobba innan Cruz vaknar..






OnE LovE / Zehlin

Kommentarer
Postat av: Dez

EY!! dela med dig :(

2010-04-26 @ 14:06:46
URL: http://denzohdahlia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0