Oooh vilken härlig morgon!

http://nyheter24.se/bloggar/maktkampbloggar/mofo/346006-skattesmallen-som-dodar
De här är än sålänge de absolut roligaste blogginlägget jag någonsin skådat. Ärligt talat ni kan inte missa de!

Wow idag är jag ledig, vad ska jag göra förutom städa lite och tvätta om de finns tid? hmm.. Fredag o allt, vi lär hitta på nått skoj tror jag. Måste bara säga att igår va riktigt mysigt, fan den stämningen som är här hemma kan inte bli bättre. Min vän är en bra vän!



Armand Van Helden - My My My





Är på festhumör påriktigt och klockan är inte ens 10.. Märks att de va längesen jag älga med Fräh.. fan! Nu ska jag lyssna vidare på musik och festa med disken.. Vi hörs!



En lite nyare bild fick ni också :)






OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0