Bla Bla Bla is all i hear

Har varit grymt dålig på att skriva och så men jag har inte haft internet på en vecka. Hoppas ni inte har haft för tråkigt, men nu är jag back on track och kommer skriva som vanligt igen..


Här får ni en av dom skönast låtarna jag har  någinson lyssnat på.

Guilty Simpson - I Must Love You



Som ni kanske har förstått så är jag i sthlm och kommer vara här ett tag ingen aning alls hur länge eller så.. Time will tell.. Måste säga att en hel del intressanta saker har hänt här under den här veckan. Har varit i Katrineholm en sväng, Blivit fotograferad med Melvin till hans nya EP, byggt möbler, köpt 7 KG godis och sovit i världens skönaste soffa.. Vet inte om jag orkar göra så mkt mer nu faktiskt, måste iaf till apoteket idag och köpa mer medicin.

Massa Godis

SNÖ MASSA KALL SNÖ!

Har varit med om de sjukaste på länge, jag tror ju på spöken o allt sånt där och när vi fotograferade så va de sånna stora orber på alla skämt bilder.. I en av orberna tyckte vi de stod nått så vi tog steget längre och kollade upp de, De står Halo i en av orberna.. Sjukt inte okej...

En bild med orb på



Nhä nu ska jag till apoteket, skriver senare.





OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0