Är svensk hiphop på väg att dö?

.. wft is up with all the techno shit ..


Igår hade jag och Melvin en djup och upprörande diskussion om svensk hiphop.. vart fan är vi påväg?! För mig är de här riktig hiphop..


Sean Price - Boom Bye Yeah

Enligt svenska folket är de här hiphop


Lorentz & M.Sakarias - Baby

Hur fan får dom de att gå ihop egentligen? Deras skiva vann årets hiphop skiva på p3s musiktävlig.. Det är fan sjuukt, jag fattar att Ken blev lack.. Jag och Mel kom långt på vår duskussion, vi blev riktigt lacka båda två och vi har bestämt oss för att ta saken i egna händer.. Snart släpps Årets Mixtape och på de mixtapet kommer folk kunna höra real hiphop.. Jag är också sjukt besviken på Sami.. Allt handlar inte om pengar alla ggr.. och om de gör de byt genre, för hela den här grejen att göra ett album, kalla de hiphop sen så visar det sig vara technopop med rap på, det är inte okej, ärligt talat.. DET ÄR INTE HIPHOP..

Från och med nu ska detta bli en hiphopmusik blogg.. varje dag kommer jag lägga upp minst en dagens hiphoplåt...



.. they raped hiphop and made it wear a dress ..





OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0