Too much Haters out there.

.. All the questions make no sence ..


Ah nu sitter jag här igen, skulle egentligen till baba idag men jag sov för hårt för att ens höra honom ringa.. Den här dagen har varit en av dom värsta dagarna på länge, vaknade och va sne, och när de händer så är hela min dag förstörd.. Men de kom upp en sak som fick mig att bli på lite bättre humör, de va runt 21 de hände så jag antar att jag bara behövde höra nått positivt idag. Skogsmullarna och skogstrollen vill att jag ska ta mig hela vägen till Sölvesborg bara för att.. De hade varit sjukt kul men jag är liiiite långt ifrån. Har några dagar på mig om de nu skulle va så att jag får för mig att åka dit iaf. Ah och jag börjar verkligen undra vad det är för frågor du ställer mig. Två dagar i rad har jag fått liknande frågor och du kommer bara få samma svar så sluta fråga. Kommer lägga upp "intervjun" lite senare.

Jag tänkte efter som att jag inte är på topphumör idag och en viss någon brukar va sjukt bra på att göra mig glad så blir dagens låt en svensk artist som enligt mig är den bästa engelskrappande artisten i Sverige och det märks att han är större än vad han är, synd bara att han är kvar i Sverige.

Dagens låt idag Mofo The Maverick - Ray Charles

LYSSNA OCH NJUT

När jag lyssnar på Mofo så vet jag inte vad som händer men jag blir helt lugn i kroppen. Vet inte vad de är men så är de. Got Mad Love 4 ya my friend.

.. i wonder why you ask ..

 

 

 

OnE LovE / Zehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0