Wtf jaw, vad är de här..

Ah som ni läste tidigare va jag hos Doktorn idag. De har känts som att allt blivit bättre faktiskt tills idag, allt bara blev så dåligt de kan bli. Orkar egentligen inte ens sitta här men vafan gör man då, pallar inte ligga i soffan o glo på nått meningslöst och jag pallar inte sova.. Hela idén med magsår är fucked..


Chali 2na - Loves Gonna Getcha
What to do what to do.. Funderar på om jag ska göra ett ego inlägg och slänga upp massa nya bilder på mig..


Ah just de fick en ganska intressant kommentar idag, jag har ingen aning om ifrån i don't know who.. Men jag har mina aningar.. Så om du läser de här vill jag att du ringer mig och förklarar vad problemet är.. I know you've got my number..
OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0