you have a bad connection

.. i wonder if it will be like old times ..


Sitter på golvet här framför datorn och funderar på vad man ska göra..
Gick till affären förut för att jag skulle köpa mat men när jag kom hem insåg jag att jag hade köpt de jag verkligen vill ha igår, Oboy och thefats mackor.. köpte alltså bara frukost.. Men de va gott och jag blev ganska mätt på 1 macka.. Det märks att jag inte har ätit bra alls nu den senaste tiden när jag varit sjukskriven faktiskt.

Jag vill tillbaka till jobbet, när man verkligen saknar sitt jobb och alla på jobbet då vet man att man har hamnat rätt faktiskt. Synd bara att det har blivit som de har blivit den sista tiden.. Men vad ska man göra liksom, det sägs att tiden läker alla sår.. Vi får väl hoppas på de då.

Nu är jag iaf klar med allt tvättande, nu är det bara städandet kvar men de tar jag imorgon för just nu har jag sjukt ont i magen..


.. we don't even remember why we're fighting ..




OnE LovE /Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0