Längesen jag skrev känns de som

Jag har hittat rätt nu. Jag känner de i hela kroppen, jag vill jobba, jag ser fram emot att gå upp 6 på morgonen för att vara på jobbet så man hinner käka frulle och ta de soft. Bästa stället jag jobbat på någonsin asså. Eller ah delad plats med Gråbo, samma sköna stämning bara de att här är de typ 20 personer och inte 6.

NOW WE'RE TALKING

Förutom att jag har fått ett bra jobb har jag också fått nått annat men vad de är vet ingen ännu, eller Jo Sara vet, men vad vet inte Sara haha. Påtal om Sara så måste jag lägga upp våra Tonny och EMO bilder snart. Fan va sköna bilder vi har.

Idag ska jag springa till apoteket och ner till huvudkontoret och be dom aktivera brickan så vi kan slänga sängen och få plats med soffan som kommer idag kl 15:00, ooouf den soffan är FET! bra val där bra val.





Thomas Di Leva - Everyone Is Jesus

Bäääääääh!

 

 

 

OnE LovE / Zehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0