Åååh va jag saknar att blogga

Nu äntligen kommer jag kunna blogga dagligen igen. Har haft strul med internet hemma men nu när Mr Mr kom hem så är de löst.

De här kommer bli ett sånt bögigt inlägg men what the fuck..

På den tiden jag inte har kunnat skriva har jag varit sjukt driftig och börjat göra en massa saker höger och vänster. Börjat jobba på Tele Performance och på Rabarber, skönt att ha en restaurang vid sin sida igen, har verkligen saknat att svettas haha. Allt passar så perfekt in också, allt bara kommer precis när de ska just nu, men jag hoppas inte på shit för man vet aldrig vad som händer..

Har fixat boende nu också, delar iofs med en vän men som tur var är han inte hemma så mkt och när han väl är hemma så har vi sjukt kul eller så ses vi inte alls haha.

Ihelgen va typ ALLA grabbar från gbg här, de va kul att träffa dom igen faktiskt. Tack för i helgen grabbar.

Idag kom som sagt Mr Mr hem, han va hemma i 5 minuter sen drog vi och käckade brunch, asgott! Sen gick vi en lååång promenad, typ 4 timmar. De va riktigt skönt men de va kallt. Nu är vi hemma och ska snart iväg o käka igen, whaa mkt mat mkt mat..

Men ah iaf u ska vi dra Jalla Bye!






OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0