Maktkampen på Nyheter24

Innan jag lägger mig vill jag bara att ni alla människor därute som är mogna för att lägga en röst i valet i höst ska ha hört talas om Maktkampen som pågår just nu denna sekund på NYHETER24. Några kända ansikten Från olika delar av Sverige representerar ett parti och genom att flera ggr dagligen videoblogga ska dom försöka hjälpa er fatta rätt beslut. Jag och många andra vet ännu inte riktigt vem vi vill ska ha makten i sina händer. Det enda jag är 100% säker på är att den Mother fuckern som ska vinna ska kunna hantera all makt och på så sätt få mer makt.

Gör som jag och 1.000.000 andra, följ maktkampen!

http://nyheter24.se/bloggar/maktkampbloggar/mofo

With that Said.. God natt, vi hörs imorgon!





OnE LovE / Zehlin

Kommentarer
Postat av: Janne Nordstedt

Men va fan Elin.

Har du missat att allt i livet går ut på att behandlan andra som en själv vill bli behandlad och att visa solidaritet när andra människor behöver det, så att en kan få samma medkänsla tyillbaka när vi behöver det!?

"Till var och en efter behov - från var och en efter förmåga."

Låt inte höger folket skapa ännu mera klyfotor mellean de som redan har och de so skulle kunna ah - RÖSTA RÖD/GRÖNT i höst, eller stå för att du tycket att rika ska ha mer och att alla utsatta förtjänar sitt öde!

2010-03-31 @ 02:11:45
URL: http://www.sexualupplysaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0