Middag och så vidare

En vanlig födelsedag går ut på att supa skallen i bitar och ha så kul man bara kan ha.. Dagens födelsedag går ut på middag som Dannie och Rosen lagat i flera timmar, de lär ju va aaaasgott. Sen blir de in till stan och hem. Jag vet inte riktigt vart kvällen kommer sluta men jag är rätt säker på att den här 20 års dagen blir inte som alla andra.. Jag kommer fira extra hårt när jag kommer ner till gotland ist. Det är nog lika bra och jag ska ju ändå ner snart och då har jag en anledning till att festa med mina kära folks därnere. Goddamn va glad jag blev av era sms och samtal. Ni får ta och komma till mig när jag styrt upp allt helt.

Har utökat mitt nätverk nu också, fått bra kontakter osv, de här kommer bli bra tillslut. Jag hoppas på att bli riktigt riiiktigt driftig innan maj och jag vet någon som kan hjälpa mig lyckas..

Va med om de sjukaste för någon natt sen, vill verkligen inte prata om de men de är en av anledningarna till att jag inte varit på dator/hållit mig undan.. Maktmänniskor is the fucking shit, jag ska bli som dom de är en sak som är säker och inga hemligheter finns längre, allt kommer komma upp och fram förr eller senare.





OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0