Tack för igår Gotland!

Va på La Isla igår med lite Gotlands vänner som numera bor här i sthlm. Va riktigt kul och måste erkänna att det är 100 ggr roligare att gå ut nykter än full. Man ser så mycket mer haha. Wow

Sitter på jobbet nu och jag vet inte hur länge min röst håller, den vill inte samaarbeta med mig.. De är ju bara värdelöst. Men men..


Mother of god! Melvin postade en låt i min logg på Facebook och jag ba sitter här med gåshud just nu. Har postat en låt med Sean Price som heter Figure Four ett par ggr här i bloggen och nu har Asher gjort nått riktigt fett på det beatet.. Goddamn asså!! Lyssna själva så får ni se vad jag menar


Asher Roth - Muddy Swim Trunks












OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0