2010.10.15 Fredag 12:38

Städar hela lägenheten med musik i öronen. Måste ju säga att musik gör alltid dagen mycket bättre. Vet inte riktigt hur det gick med dammsugandet men diskandet är iallafall klart. Vet inte riktigt varför men jag är sjukt sugen på att gå ner till bolaget och köpa massa massa vin, sjukt vinsugen idag igen. I love red wine while cleaning my home.

Funderar på att åka till kista också. hmm ska jag, ska jag inte? Ska man kanske åka in till stan ist? Fan jag vet inte.. Ska iallafall köpa en stor svart vattenpipa idag ! woopwooop.. Hubbelibubbeli som dom så fint heter nu förtiden. Älskar att allt man vill ha finns i Tensta C. Älskar att bo här.

 

I frickin love Modern talking! (deras videor iaf)

 

 

 

OnE LovE / Zehlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0