Indisk mat med Mamayanti

Ah mamma kom ju hit i tisdags, äntligen. Därav den sean updaten, Än sålänge har vi inte gjort annat än handlat massa smycken/kläder och lagat mat, vi har lagat mer mat än vi klarar av.

Och just nu håller vi på att laga Indisk mat, Murgh Biryani (kyckling) och Saag Gosht (lamm). Vi ska ju på finmiddag imorgon och då står vi för halva maten.

Fick reda på igår att det är Adressändring som har gjort nåt fel så min post inte har kommit fram rätt vilket innebär att jag har tappat 1 jobbvecka och lär tappa en till innan problemet är löst. Har inte tid och lust att gå och vänta, får ju ingenting för de.. Visste att jag skulle varit kvar hos Fahim ett tag till, men believe me jag ska tillbaka dit!

Nej nu ska jag ner till tvättstugan och sen ska jag rulla mig i snön, ooooooh jaa de är massa snö här ute!

Still got no phone som funkar 100% men de kommer nog snart.








OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0