Lägenheten, jobbet och ett undebart liv

Faktiskt så måste jag erkänna att jag trivs bättre i lägenheten än jag trodde, eller ah iaf inne i lägenheten, stället kan vi prata om en annan dag när jag bestämt om det är ett bra ställe att bo på..

Äntligen är iaf lägenheten klar, bara gardiner som ska sättas upp sen är allt klart måste bara få in alla kläder och skor någonstans. Är 100% nöjd med allt i den här lägenheten.
Tänkte slänga upp bilder på min undebara tavla också, när jag orkar.

Ska diska en stund sen så måste jag plugga idag igen, prov klockan 14 och förhoppningsvis ska jag träffa Jonathan innan, då kommer jag garanterat klara de. En daglig dos av J är allt man behöver för att klara det mesta hah :)



Måste tacka Camilla och Hamed också, tack för vinet och för den underbara tavlan från tunisien :) Klockrent!





-i got my soulmate right here.




OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0