Straight up sthlmare.

Nu är jag äntligen Folkbokförd i sthlm, 1 år senare haha.

Hela helgen har bara varit stress och kaos i stortsätt. Fast de har varit jävligt roligt att flytta. Hela lördagen spenderade vi på IKEA.. I LOVE IKEA! Hittade så mkt fint. Och snart är allt upp. Tv-bänken är uppe, eller ah 2 delar av den iaf. Sängen är uppe, Köksbordet är uppe. Med thats about it. Inga kartonger är upp packade ännu haha.

Idag ska jag koncentrera mig på köket tänkte jag, älskar att de finns ett eget kök är och inte som tidigare där hela lägenheten var ett rum med kök sovrum och hall.. Fuck studentlägenheter..

Måste diska allt nytt och få in i skåpen, tror de blev lite för mkt glas på ikea eller?

Sen om jag hinner ska jag fixa kläderna, cuz I need dem clothes today.

I better get started för klockan 16 ska jag på utbildning.. Fuck stress all over again..
Och Horungarna till grannar lät mig inte sova klart heller.. Började borra klockan halv 9, är de ens tillåtet?!










OnE LovE / Zehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0